قیمت مصوب ۵ محصول لبنی مورد توافق تولیدکنندگان و اصناف قرار گرفت

قیمت مصوب ۵ محصول لبنی مورد توافق تولید کنندگان و اصناف قرار گرفت.

قیمت مصوب 5 محصول لبنی شامل ماست با اوزان 2.5 کیلوگرم و 2 کیلوگرم با قیمت های 39 هزار و 900 و 49 هزار و 800، پنیرUF  400 گرمی با قیمت 37 هزار تومان، شیر بطری یک لیتر کم چرب با قیمت 18 هزار تومان و شیر نایلونی 900 گرمی کم چرب با قیمت 15 هزار تومان  در جلسه ای با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان مورد توافق انجمن صنایع لبنی و اتاق اصناف قرار گرفت.

بر این اساس رئیس اتاق اصناف ایران با ارسال نامه‌ای به روسای اتاق‌های اصناف کشور تاکید کرد که عرضه محصولات لبنی مشمول طرح مردمی سازی یارانه ها با قیمت مصوب انجام شود.

در این نامه تاکید شده است با توجه به سیاست دولت مبنی بر تامین و عرضه اقلام اساسی و ضروری اقشار مختلف جامعه با قیمت مناسب پیرو مباحث مطروحه در جلسه روز یکشنبه مورخ 26 تیر با حضور نمانیدگان وزارت  جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان نمایندگانی از اتاق اصناف ایران و نیز انجمن صنایع فراورده های لبنی ایران مبنی بر عرضه به میزان مکفی محصولات لبنی مشمول طرح مردمی سازی یارانه ها با قیمت تعیین شده توسط کارگروه تنظیم بازار کشور، نرخها بشرح ذیل توافق گردیده و مورد انتظار است کلیه اجزای شبکه تامین و توزیع نسبت به رعایت آن اقدام کنند.

 

            صرافی ارز دیجیتال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه:
قیمت مصوب

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۷۵۰ کیلوگرم محصولات لبنی تاریخ فاسد در شیراز

دکترعلیرضا شریعتی با بیان اینکه درج تاریخ انقضا روی بسته بندی محصولات غذایی، می‌تواند ما را در مسیر انتخاب درست این محصولات راهنمایی و به پیشگیری از بیماری‌ها کمک کند، گفت: در صورتی که تاریخ انقضای محصول گذشته باشد، باید دور ریخته شده و از مصرف آن خودداری شود.

او افزود: با توجه به اهمیت سلامت مصرف کنندگان، در بازرسی‌های کارشناسان بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت حضرت عباس (ع) از فروشگاه‌های بزرگ عرضه مواد غذایی، ۷۵۰ کیلوگرم محصولات لبنی به علت پایان تاریخ مصرف و فاسد شدن و همچنین تشخیص عوارض نامطلوب محصولات برای سلامت مصرف کنندگان، پس از انجام مراحل قانونی و قضایی با هماهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز برای معدوم سازی به سایت امحاء منتقل شد.

دکتر شریعتی تاکید کرد: رعایت دقیق شرایط نگهداری مواد غذایی بسیار مهم است، اما گاهی از سوی تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و مصرف کنندگان به این شرایط توجه نمی‌شود که سبب فساد مواد غذایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

قیمت مصوب ۵ محصول لبنی مورد توافق تولیدکنندگان و اصناف قرار گرفت

دکمه بازگشت به بالا