رئیس جمهور وارد فرودگاه سنندج شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهور در سفر امروز خود به کردستان علاوه بر بازدید میدانی از مناطق مختلف این استان با اقشار مختلف مردم در شهرهای سنندج و سقز نیز دیدار خواهد کرد.

بازدید هوایی از برخی نقاط استان، دیدار با روحانیون، علما و فضلای کردستان، حضور در جلسه شورای اداری استان و نشست خبری با اصحاب رسانه کردستان از دیگر برنامه‌های آیت الله رئیسی در سفر به کردستان خواهد بود.

کد خبر 5533340 صرافی ارز دیجیتال

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج
رئیس جمهور اسلامی ایران
سیدابراهیم رئیسی
بوشهر
کرمانشاه
ویروس کرونا
زلزله هرمزگان
خراسان رضوی
اردبیل
آلودگی هوا
مشهد
شیراز
آمار کرونا
مجلس شورای اسلامی
سنندج
جهرم

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور روز جمعه با اقشار مختلف مردم سقز دیدار می‌کند

جعفر توان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سفر به عنوان بیست و هفتمین سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان ها، حاوی دستاوردهای ارزشمند معنوی و مادی برای استان و به ویژه شهرستان سقز خواهد بود.

توان با اشاره به اهمیت این سفر در راستای توسعه و آبادانی شهرستان سقز، عنوان کرد: تصمیمات اتخاذ شده در این سفر ۲ ساله خواهد بود که ۷۵ درصد آن در سال اول اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه ما به شهرستان سقز عِرق خاص داریم از مسئولان خواست تا با همکاری و هم افزایی در راستای تاثیر کیفی این سفر بر شهرستان، تلاش کنند.

توان با بیان اینکه، دیدار مردمی رئیس جمهور با قشرهای مختلف مردم در سالن ۲ هزار نفره شهید آبدرم برگزار می شود از تمام مسوولان خواست تا برای برگزاری هرچه مناسب این سفر و بسترسازی برای دیدار مردمی جهت حضور حداکثری، اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار سقز با اشاره به اینکه برای برنامه ریزی سفر و پیگیری طرح‌های عمرانی، جلسات کارشناسی متعددی در سطح شهرستان و استان تشکیل شده است، ادامه داد: اولویت‌های شهرستان، احصا و برای اجرای طرح‌های اولویت دار تصمیم لازم اتخاذ شده تا در این سفر مصوب شود.

وی اضافه کرد: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور هم برای حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از طرحهای تولیدی مشکل دار در شهرستان سقز، حضور پیدا خواهد یافت.

فرماندار سقز یکی از دلایل سفر سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه به شهرستان سقز را سرمایه گذاری عظیم هلدینگ شستا از زیر مجموعه های این وزارتخانه در مجموعه طلای قُلقُله برشمرد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

کردستان بیست و هفتمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده و قرار است روز جمعه ۱۷ تیر انجام شود، بیست و ششمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان خراسان شمالی بود که دوم تیر انجام شد.

برچسب‌ها کردستان سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری سقز پروندهٔ خبری سفر رییس جمهور به استان کردستان؛ دیار فرهنگ و هنر

رئیس جمهور وارد فرودگاه سنندج شد

دکمه بازگشت به بالا