رئیس جمهور وارد استان کردستان شد + برنامه‌ها

در بیست و هفتمین سفر استانی، ‌رئیس جمهور و برخی اعضای هیئت دولت وارد استان کردستان شدند. – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ‌و هیئت همراه صبح امروز در قالب بیست و هشتمین سفر استانی وارد استان کردستان شدند.

رئیس‌جمهور و برخی اعضای هیئت دولت در بدو ورود به فرودگاه سنندج مورد استقبال‌ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم شهرستان‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان نظامی و انتظامی و  مسئولان استانی ‌قرار گرفتند.

بازدید از پروژه‌ها، واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی و حضور در سقز و سخنرانی در جمع مردم این شهرستان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به کردستان است.

دیدار صمیمانه با علما و روحانیون، دیدار مردمی در ورزشگاه 22گولان سنندج (ساعت 17)، شرکت در نشست شورای اداری برای بررسی مسائل و مشکلات استان و نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به کردستان است.

در جریان بازدیدها، دیدارها و جلسات امروز رئیس‌جمهور در کردستان، تصمیمات و اعتبارات مهمی برای کاهش مشکلات این استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته خواهد شد.

رئیسی: مردم بزودی شاهد نتایج سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ در پروژه‌های کلان خواهند بودتفاهم‌نامه 7 میلیارد دلاری توسعه میدان مشترک نفتی آزادگان در حضور رئیسی امضا شد

وز‌رای کشور؛ بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش؛ میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری؛ نیرو، صمت؛ جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/481/ی

صرافی ارز دیجیتال

منبع: تسنیم

کلیدواژه:
استان کردستان
رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار کردستان مردم را به شرکت در دیدار عمومی رئیس جمهور دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار داشت: از مردم استان دعوت می کنیم در نشست عمومی عصر جمعه هفته جاری با رییس جمهور شرکت کنند.

وی یادآوری کرد: دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم استان در سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج برگزار خواهد شد.

استاندار کردستان براز امیدواری کرد، در بیست و هفتمین سفر رییس جمهور شاهد حضور تاریخی، پرشور و نشاط و ماندگار مردم در شهر سنندج باشیم.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: برای برنامه‌ریزی سفر و پیگیری طرح‌های عمرانی، جلسات کارشناسی متعددی در سطح استان و ستاد دولت تشکیل شده است و در این جلسات کارشناسی با همکاری نهادهای اجرایی، اولویت‌های استان احصا و برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار تصمیم لازم اتخاذ شده تا در این سفر مصوب شود.

به گزارش فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه هفته جاری به کردستان سفر می کند که امیدواریم مصوبات این سفر زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر استان باشد.

در این سفر تعدادی از معاونین و وزرای دولت رییس جمهور را همراهی می‌کنند و هر شهرستان میزبان یکی از وزرا به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور خواهند بود.

انتهای پیام/2330/70

رئیس جمهور وارد استان کردستان شد + برنامه‌ها

دکمه بازگشت به بالا