ورود نظامیان آمریکایی به شرق یمن

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، نظامیان آمریکایی که روز سه‌شنبه وارد فرودگاه «الغیضه» در استان المهره شدند، شمار آنها مشخص نیست.

این پایگاه خبری به نقل از منابع خود اعلام کرد فرودگاه “الغیضه” یک پایگاه نظامی است که توسط نیروهای انگلیسی و صهیونیستی در سال ۲۰۱۷ به صورت غیر قانونی ساخته شده است.

این نظامیان از فرودگاه “الریان” واقع در شهر المکلا؛ مرکز استان حضرموت وارد این پایگاه نظامی شدند.

این منابع اعلام کردند که نظامیان آمریکایی پس از ورود برای نصب دستگاه‌های جاسوسی، کابل‌ اینترنت در منطقه «سیحوت» را قطع کردند.

این اقدام پس از آن مطرح می شود که شیخ علی الحریزی رییس کمیته تحصن ضد اشغالگری دست به افشاگری زد و از غارت و چپاول عظیم نفت توسط شرکت‌های نفتی خارجی در استان المهره از دهه ۶۰ تاکنون خبر داد.

“عبدالملک بدرالدین الحوثی” رهبر جنبش انصارالله یمن نیز ۲۹ اردیبهشت ماه نیز گفته بود که آمریکا پس از اطمینان از مزدورانش در اجرای برنامه ها در حضرت موت و المهره، اکنون به دنبال ساخت پایگاه در این دو منطقه است.

«عبدالعزیز بن حبتور» نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن در این باره گفته بود، سفر سفیر آمریکا به استان‌های المهره و حضرموت در چارچوب تلاش واشنگتن برای تسلط بر چاه‌های نفت و بنادر یمن است.

همچنین ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ نیز منابع یمنی از اقدام رژیم صهیونیستی برای کمک به امارات متحده عربی به منظور احداث یک پایگاه نظامی جدید در جزیره سقطری در جنوب یمن خبر داده بودند.

به گفته این منابع، این پایگاه جدید با هماهنگی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی تاسیس می شود.

تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده توسط سایت تحقیقاتی «ایکاد» از پایگاه نظامی امارات در عبدالکوری، باندهای فرودگاهی به طول ۵۴۰ متر و عرض ۳۰ متر را نشان می‌ داد.

رژیم صهیونیستی با هدف افزایش فعالیت‌های جاسوسی و برای سلطه بر مهم‌ترین مسیر کشتیرانی جهان در جنوب یمن، به دنبال حضور پر رنگ‌ تر در سواحل و جزایر یمن است.

این خبر چند ماه پس از آن اعلام می شود که یک تیم از کارشناسان خارجی، در شهر «حدیبو» (مرکز سقطری) عملیات نقشه‌برداری برای احداث دومین فرودگاه نظامی امارات را آغاز کرده‌اند.

صرافی ارز دیجیتال

منبع: تقریب

کلیدواژه:
پایگاه نظامی

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تحولات اوکراین| معالجه نظامیان اوکراینی در بیمارستان آمریکایی در آلمان

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، “دیمیتری پولیانسکی” معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این کشور هیچ دورنمای روشنی برای میانجیگری سازمان ملل متحد در موضوع از سرگیری گفتگوهای سیاسی بین مسکو و کی‌یف نمی‌بیند.

این دیپلمات روس گفت: «ما در سازمان ملل با کی‌یف هیچ گفت‌وگویی نداریم و حتی قبل از شروع عملیات ویژه نیز به دلیل غیرمنطقی بودن نماینده دائمی فعلی اوکراین، ارتباطی نداشتیم. علاوه بر این، نباید فراموش کرد که تعدادی از کشورهای غربی اعضای شورای امنیت به کی‌یف سلاح می‌رسانند و طرف قابل اعتمادی برای مسکو نیستند. بنابراین، چه نوع میانجی‌گری در مذاکرات با اوکراین از سوی آنها می توان انتظار داشت؟»

بیشتر بخوانید:

آخرین تحولات اوکراین| زلنسکی فرمانده عملیات ویژه دونباس را تغییر داد

پولیانسکی تاکید کرد: «برای از سرگیری مذاکرات، رهبری اوکراین باید مواضعی واقع بینانه اتخاذ کرده و بر اساس منافع مردم خود عمل کند، نه طبق توصیه‌های آمریکا و دیگر کشورهای غربی که در این کشور به طور غیرمستقیم با روسیه در حال جنگ هستند و حاضرند تا آخرین فرد اوکراینی را در این راه قربانی کنند.»

“سرگئی لاوروف” وزیر امور خارجه روسیه روز گذشته یادآور شد که تمام سئوالات مربوط به اینکه چرا اوکراین با مذاکرات صلح موافقت نمی‌کند، باید از طرف ایالات متحده پاسخ داده شود. لاوروف در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با رئیس جمهوری اوگاندا به خبرنگاران گفت: «من چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفتم که روسیه هیچ تعصبی در خصوص مذاکرات با اوکراین ندارد. بلافاصله و تنها چند ساعت بعد، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده معتقد است اکنون زمان مذاکره اوکراین با روسیه نیست. خود نتیجه گیری کنید و از همتایان آمریکایی بپرسید دلیل این موضع گیری چیست.»

پیش از این، لاوروف گفته بود که اوکراین از هرگونه اقدام سازنده خودداری کرده و اجازه مذاکره با روسیه را ندارد. وی همچنین یادآور شده بود که ایالات متحده و انگلیس مایلند مناقشه نظامی در اوکراین را به یک درگیری نظامی تمام عیار بین روسیه و اروپا تبدیل کنند.

در همین رابطه روز سه شنبه، در وب‌سایت دفتر ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین، طوماری برای از سر گیری مذاکرات صلح با روسیه و دستیابی به توافق صلح ثبت شد. در حالی که برای رسیدگی به درخواست شهروندان اوکراینی از رئیس جمهور به 25 هزار امضا نیاز است، 30 هزار نفر این درخواست را امضا کرده‌اند.

در طومار امضا شده توسط مردم اوکراین آمده است: «ما از شما می خواهیم که مذاکرات با روسیه را از سر بگیرید تا در نهایت به یک توافقنامه صلح دست پیدا کنید تا تعداد کشته‌های غیرنظامیان اوکراینی بیش از این افزایش نیابد. همه این را درک میکنند که دیر یا زود باید برای پایان درگیری‌ها به توافق رسید. بهتر است اکنون این کار را انجام دهیم، چرا که هر چه بیشتر بجنگیم، کشته شدن اوکراینی‌ها و فرزندانمان بیشتر خواهد شد.»

در ادامه می‌توانید تحولات مربوط به روز صد و پنجاه و چهارم جنگ اوکراین را دنبال بفرمایید:

***

زلنسکی: باید مناطق از دست رفته کشور را ظرف چند هفته آینده بازگرداند

ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهوری اوکراین در پیامی به هیئت نمایندگی کنگره آمریکا اعلام کرد که تنها چند هفته برای بازگرداندن سرزمین‌های از دست رفته باقی مانده است. این مسئله از سوی نشریه “پولیتیکو” (Politico) گزارش شده است.

زلنسکی در این پیام یادآور شده که دوره فعلی بسیار تعیین کننده است، برای اینکه با شروع زمستان، انجام درگیری‌های نظامی به طور قابل توجهی دشوارتر خواهد شد.

به نوشته این نشریه آمریکایی، آدام اسمیت، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده نیز تاکید کرده که کمک به اوکراین در این مرحله بسیار با اهمیت و ارجح است تا جنگ کنونی فرسایشی نشده و تا قبل از رسیدن فصل سرما پایان یافته باشد که این وضعیت بیشتر به نفع روسیه خواهد بود.

پیش از این، دانیل دیویس، سرهنگ بازنشسته آمریکایی یادآور شده بود که تلفات سنگین نیروهای مسلح اوکراین این فرصت را از کی‌یف گفته تا یک عملیات ضد حمله علیه روسیه را سازماندهی کنند. این مقام نظامی گفت: «اگر افزایش تلفات همچنان ادامه یابد، نیروهای اوکراینی از هم خواهند پاشید. کمبود آموزش مهارت‌های اولیه رزمی به تازه واردان در جبهه نبرد دلیل اصلی این مسئله است و باید در این خصوص توجه بیشتری شود.»

روسیه موضوع تحریم تسلیحاتی علیه اوکراین را به شورای امنیت پیشنهاد خواهد کرد

دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه “ایزوستیا”، چاپ مسکو که صبح امروز، چهارشنبه منتشر شد، اعلام کرد که اگر شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه‌ای مبنی بر تحریم تسلیحاتی اوکراین را تصویب کند، می توان کنترل بر عرضه تسلیحات به اوکراین را تضمین کند. به گفته وی، ضروری است که از طرف سازمان ملل یک تحریم تسلیحاتی علیه اوکراین وضع شود.

پولیانسکی در پاسخ به این سئوال که آیا سازمان ملل چنین اقداماتی را ضروری می بیند، گفت: برای کنترل ارسال تسلیحات به اوکراین توسط سازمان ملل، لازم است با اتخاذ قطعنامه مناسب شورای امنیت، تحریم تسلیحاتی این کشور علیه این کشور اعمال شود. البته  واضح است که کشورهای غربی هرگز اجازه چنین کار را نخواهند داد.

پولیانسکی افزود: نمایندگان طرف روسی از قبل موضوع کنترل بر ارسال تسلیحات خارجی به اوکراین را مطرح کرده و در جلسات بعدی شورای امنیت نیز به بحث ادامه خواهند داد.

چند روز قبل سرویس پلیس اتحادیه اروپا (یوروپل) اعلام کرد که باندهای جنایتکار و برخی پناهندگان اوکراینی در حال قاچاق تسلیحات نظامی به خارج از اوکراین هستند و نگرانی‌هایی در این رابطه بوجود آمده است. در واکنش به این مسئله، آلکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی اوکراین تنها به گفتن این جمله اکتفا کرد که مقامات کی‌یف منتظر شواهد عینی در این خصوص هستند.

رئیس پنتاگون با معالجه سربازان اوکراینی در بیمارستان آمریکایی در آلمان موافقت کرد

طبق اطلاعات شبکه سی.ان.ان، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، امکان درمان نیروهای نظامی اوکراینی در بیمارستان نظامی آمریکایی در خاک آلمان را مورد تایید قرار داد.

طبق این گزارش، در بزرگترین بیمارستان آمریکایی خارج از ایالات متحده، واقع در نزدیکی شهر لندستول، حداکثر 18 نیروی نظامی می توانند بطور همزمان درمان شوند. بر اساس نامه خدماتی که این شبکه تلویزیونی دریافت کرده، رئیس پنتاگون طرح ارائه خدمات پزشکی لازم به سربازان اوکراینی را ماه گذشته امضا کرد، ولی بیمارستان لندستول هنوز هیچ نظامی اوکراینی را برای مراقبت‌های پزشکی نپذیرفته است.

سی.ان.ان یادآور شده، تصمیم لوید آستین ظاهرا برای نخستین بار است که به سربازان اوکراینی اجازه داده تا در مراکز نظامی و نه در بیمارستان‌های غیرنظامی در خارج از این کشور درمان شوند.

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا: روسیه و چین از تضعیف واشنگتن خرسند شده‌اند

مایک پنس، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا در سخنرانی  در واشنگتن ابراز عقیده کرد که تضعیف مواضع ایالات متحده در سایه سیاست نادرست دولت کنونی که در آن اقتصاد به شدت متوقف شده و استقلال انرژی از بین رفته است، روسیه و چین را خرسند کرده است.

پنس اعتراف کرد: «مرزهای کشور ما در محاصره است، پول ما ارزش خود را از دست داده، استقلال انرژی در حال از بین رفتن است. دولت اقتصاد بزرگ و رو به رشد ما را به طور ناگهانی متوقف کرده است. وضعیت ضعیف شده ایالات متحده مسکو و پکن را تشویق کرده است.»

پیش از این  جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده تاکید کرده بود که هیچ نشانه‌ای از وخامت اوضاع اقتصادی در کشور ندیده و مطمئن است که “ایالات متحده وارد رکود نخواهد شد”. وی با اعتراف به اینکه نرخ بیکاری 3.6 درصدی آمریکا از لحاظ تاریخی بسیار پایین است، ولی با این حال در خصوص رکورد تورم و افزایش قیمت‌ها صحبتی نکرد.

 گازپروم عرضه گاز از طریق خط لوله “جریان شمالی” را تا 20 درصد حداکثر ظرفیت کاهش می‌دهد

شرکت گازپروم روسیه صبح امروز، چهارشنبه اعلام کرد که عرضه گاز طبیعی این کشور از طریق خط لوله “جریان شمالی” ( نورد استریم)، مسیر اصلی صادرات گاز از روسیه به اروپا، از ساعت 7:00 به وقت مسکو به 20 درصد از حداکثر ظرفیت خط لوله کاهش خواهد یافت که دلیل آن توقف کار یک توربین دیگر این خط لوله است. در عین حال، زمان انتقال توربین از قبل تعمیر شده توسط شرکت زیمنس از کانادا به گازپروم هنوز مشخص نیست.

روز دوشنبه، گازپروم از خاموش شدن اجباری یک موتور توربین گازی دیگر در ایستگاه کمپرسور پورتووایا به دلیل نیاز به تعمیرات اساسی خبر داده بود. در نتیجه، از امروز، چهارشنبه، پمپاژ گاز از طریق این خط لوله به نصف کاهش یافته و به 20 درصد حداکثر ظرفیت، یا 33 میلیون متر مکعب در روز از 67 میلیون متر مکعب فعلی خواهد رسید. بنابراین، تنها یک توربین در شرایط فعال باقی مانده است.

این در حالی است که مقامات آلمانی گفتند که هیچ دلیل فنی برای قطع عرضه گاز روسیه از طریق خط لوله نورد استریم نمی‌بینند. در عین حال آلمان همچنان از اعلام مکان توربین تعمیر شده خودداری کرده و اسناد ارسالی زیمنس در خصوص بازگرداندن توربین همچنان خطرات تحریمی را برطرف نکرده و تنها سوالات مضاعفی را ایجاد کرده است.

نتانیاهو از مقامات اسرائیلی به خاطر تیره کردن روابط با روسیه انتقاد کرد

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب لیکود، شب گذشته اعلام کرد که امنیت ملی اسرائیل به دلیل مسیری که نخست وزیر و وزیر دفاع کنونی در روابط با روسیه انتخاب کرده‌اند در خطر جدی قرار گرفته است.

وی افزود: «ما برای سال‌های متمادی رابطه‌ای منطقی، متعادل و مسئولانه با روسیه داشته‌ایم. در روزهای اخیر، نگران این هستم که آنچه ما سال‌ها می‌ساختیم، در هفته‌های اخیر درست جلوی چشممان فرو می‌ریزد. این به دلیل سیاست غیر مسئولانه و متکبرانه است. یک درخواست از لاپید و گانتز (نخست وزیر و وزیر دفاع) دارم – از رفتارهایی که تهدیدی جدی برای امنیت ملی ما است، اجتناب کنید. اگر بحران فعلی در روابط با مسکو فورا متوقف نشود، ممکن است به امنیت ما آسیب جدی وارد شود.»

نتانیاهو بدین ترتیب به اظهارات روز گذشته ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه واکنش نشان داد که مواضع دولت اسرائیل در قبال اوضاع کنونی پیرامون اوکراین را غیرسازنده، مغرضانه و غیرمنطقی ارزیابی کرده بود. زاخارووا همچنین یادآور شد که ارزیابی‌های ضدروسی توسط رهبران اسرائیل منحصراً در جهت حمایت از دولت کنونی اوکراین و نه در جهت حمایت از مردم اوکراین است.

اردوغان از تمایل روسیه برای همکاری با سازندگان پهپاد “بایراکتار” خبر داد

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که روسیه مایل است با شرکت  بایکار (Baykar Makina)که پهپادهای بایراکتار Bayraktarرا تولید می‌کند، همکاری کند.  وی این سخن را روز سه شنبه در نشست شورای اجرایی مرکزی حزب عدالت و توسعه که به بحث درباره مجتمع نظامی-صنعتی ترکیه اختصاص داشت، بیان کرد.

اردوغان یادآور شد که امارات متحده عربی نیز تمایل خود را برای همکاری با شرکت بایکار را اعلام کرده و تمایل خود را برای “ساخت کارخانه تولید پهپادهای ترکیه در خاک خود” را اعلام کرده است.

روز گذشته دفتر مطبوعاتی کرملین تایید کرد که اردوغان در تاریخ 5 آگوست (14 مرداد ماه) به سوچی (در جنوب روسیه) سفر خواهد کرد و قصد دارد با ولادیمیر پوتین، همتای روسی خود دیدار و گفتگو کند. در این دیدار روسای جمهوری دو کشور باید در خصوص روند اوضاع در اوکراین، وضعیت سوریه، مسائل منطقه‌ای و روابط دوجانبه گفتگو خواهند کرد.

وزارت انرژی ترکیه از پایبندی روسیه به برنامه تامین گاز خبر داد

فاتح دونمز، وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه اعلام کرد که در شرایط بحران کنونی در اروپا، تمامی تامین کنندگان گاز مورد نیاز این کشور، از جمله طرف روسی، از برنامه تعیین شده تامین انرژی پیروی می‌کنند.

وی گفت: «تامین کنندگان اصلی ما روسیه، جمهوری آذربایجان و ایران هستند. در حال تمدید قراردادهایی هستیم که در حال حاضر در حال منقضی شدن هستند. ما سعی داریم از ایمنی تحویل گاز مورد نیاز خود اطمینان حاصل کنیم. در اروپا، دسترسی به گاز مهمتر از قیمت آن شده است.  امیدوارم تا زمانی که تامین کنندگان برنامه تحویل را رعایت کنند، ما این مشکل را نداشته باشیم.»

پیش از این مقامات آنکارا گفته بودند که اگر خرید مستقیم سوخت از روسیه در اروپا ممنوع شود، ترکیه می‌تواند به واسطه فروش گاز روسیه به کشورهای اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) تبدیل شود. برای اجرای چنین طرحی لازم است یک توافقنامه مناسب با مسکو منعقد شود که به آنکارا اجازه دهد سوخت خریداری شده را مجددا به کشورهای دیگر صادر کند.

مجارستان با تصمیم اتحادیه اروپا برای کاهش مصرف گاز مخالفت کرد

مجارستان تنها کشوری است که با تصمیم اتحادیه اروپا برای کاهش مصرف گاز مخالفت کرده است. این مسئله را روز سه شنبه، پیتر سییارتو، وزیر امور خارجه اعلام کرد. به گزارش آژانس خبری بلومبرگ، سییارتو یادآور شد که چنین تصمیمی مغایر با منافع مجارستان است.

بطور همزمان، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان نیز اقدامات اتحادیه اروپا را نگران کننده و «گامی دیگر به سوی اقتصاد جنگی» خواند.

روز سه‌شنبه، کشورهای اتحادیه اروپا به توافقی سیاسی مبنی بر کاهش 15 درصدی مصرف گاز خود تا زمستان آینده دست یافتند، زیرا چشم‌انداز قطع گاز از روسیه محتمل‌تر می‌شود. نشست وزرای انرژی در بروکسل به پیشنهاد کاهش داوطلبانه مصرف گاز طی ماه های آینده چراغ سبز نشان دادند. این طرح، هدف صرفه جویی 15 درصدی را در مواقع اضطراری، مانند اختلال عمده در عرضه گاز از روسیه، اجباری کرده است.

لاوروف: روسیه آماده فروش نفت به هر کشور علاقه مندی است

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در پایان سفر خود به اوگاندا، اعلام کرد که فدراسیون روسیه آماده فروش نفت خود به هر کشور علاقه مند است. لاوروف گفت: ما به هر کشوری که به این موضوع علاقه دارد نفت می فروشیم و اگر این یا آن کشور بخواهند، هیچ مانعی برای این کار وجود ندارد، چه هند، چه چین و چه هر کشور آفریقایی.»

نیکلای شولگینوف، وزیر انرژی روسیه، پیش از این گزارش داد که رشد تولید نفت روسیه در نیمه اول سال 2022 نسبت به سال گذشته 3.4 درصد افزایش یافته است. به گفته وی، این صنعت نتایج خوبی از خود نشان داد و توانسته خود را با واقعیت های اقتصادی کنونی وفق دهد.

در همین رابطه الکساندر نوواک، معاون نخست وزیر روسیه نیز گفته بود که اگر کشورهای گروه G7سقف قیمتی برای نفت روسیه تعیین کنند و هزینه تمام شده نفت کمتر از هزینه تولید آن باشد، روسیه نفت خود را به بازارهای جهانی عرضه نخواهد کرد.

مقامات مسکو همچنین هشدار دادند که اگر سقف قیمتی برای نفت روسیه تعیین شود و مسکو عرضه خود را متوقف کند، قیمت طلای سیاه در جهان ممکن است به 380 دلار در هر بشکه افزایش یابد.

شوخی رهبر اوگاندا در باره درخواست خودداری از عکس گرفتن با لاوروف

یووری کاگوتا موسوینی، رئیس جمهوری اوگاندا در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا از وی خواسته شده که در جریان سفر سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه به این کشور، با وی عکسی گرفته نشود، با شوخی پاسخ داد.

رهبر اوگاندا در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی به همراه لاوروف به خبرنگاران در این باره گفت: «هیچ کس نمی تواند از من چنین چیزی بخواهد. آنها مواضع من را می‌دانند. آنها باید خیلی احمق باشید که چنین درخواستی از من کنند.»

رئیس جمهور اوگاندا تاکید کرد: «البته این را به شوخی گفتم، ولی با این وجود، نظرم را نیز بیان کردم.»

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه پیش از این اعلام کرده بود که دیپلمات‌های آمریکایی از نمایندگان کشورهای مختلف می‌خواهند تا برای نشان دادن همبستگی خود با اوکراین، از گرفتن عکس مشترک با سرگئی لاوروف خودداری کنند.

کد خبر: 1148911 برچسب‌ها اوکراین

ورود نظامیان آمریکایی به شرق یمن

دکمه بازگشت به بالا