پشتیبانی بانک پاسارگاد
آمارها نشان میدهد ؛
پاسخگویی ۲۴ ساعته «بانک پاسارگاد» به تماسهای شما
مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد بهصورت ۲۴ ساعته مطابق با نیازهای مشتریان گرامی پاسخگوی ایشان بوده و با بهرهگیری از سامانه CRM در کنار کارشناسان حوزههای مختلف، خدمات کاملی را به مخاطبان ارائه میدهد.
به گزارش برداشت روز، پشتیبانی تلفنی و ایجاد «مرکز تماس» (Co ac Ce e ) یکی از خدماتی است که بنگاههای بزرگ و مؤسسات معتبر اقتصادی به مشتریان خود ارائه میدهند. این شیوه چندین دهه قدمت دارد، اما جالب اینجا است که هنوز هم بهعنوان یکی از ارکان مشتریمداری در حوزه ارائه کالا و خدمات شناخته میشود. بانک پاسارگاد نیز در راستای تحقق اصل مشتریمداری، مرکز مشاوره و ارتباط با مشتریان خود را مطابق با استانداردهای جهانی و فناوری روز ایجاد کرده است که بهصورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته با شماره تماس ۸۲۸۹۰ (۰۲۱)، پاسخگوی پرسشهای مشتریان این بانک می باشد.
مشتریان بانک پاسارگاد میتوانند در هر ساعتی از شبانهروز و حتی در روزهای تعطیل، با این شماره تماس گرفته و پاسخ کامل و شفاف سؤالات خود را از گروههای مختلف کارشناسان خبره خدمات بانکی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی کارت و پایانههای فروش و بازرسی در همان لحظه دریافت کنند.کارشناسان این مرکز با توجه به آموزشها و دسترسیهای لازم به سامانههای مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی تماسها خواهند بود. مشتریان بانک پاساردگاد چه می خواهند؟
اما سؤالات پرتکرار مشتریان معمولاً شامل کدام موارد میشوند؟
بررسیها نشان میدهند که این سؤالات، بهترتیب شامل موارد ذیل است:
۱٫ اطلاعرسانی و آموزش خدمات بانکی
۲٫ خدمات کارت
۳٫ استعلام تراکنشها
۴٫ بانکداری الکترونیک (بانکداری مجازی، موبایلبانک، تلفنبانک)
۵٫ پیامکهای ارسالی بانک
بانک پاسارگاد در راستای سیاستهای تکریم مشتریان خود، به جلب رضایت مخاطبان مرکز تماس خود نیز توجه ویژه دارد و بررسیها هم تأییدکننده این مطلب است که خدمات ارائهشده در مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد، مورد استقبال بسیار خوب مشتریان و سایر ذینعفعان قرار گرفته است.
مرکز مشاوره و ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد با شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ و همچنین از طریق تارنمای بانک به آدرس www.bpi.i c m آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به هموطنان عزیز میباشد.
منبع:پارسینه
مشاوره و اطلاع رسانی
واحد اطلاع رسانی به شماره تلفن 82890 و پست الکترونیک زیر جهت پاسخگویی به سوالات مردم و مشتریان بانک و به منظور دریافت بازخورداز فعالیتهای مختلف بانک(فعالیتهای صفی و ستادی) تدارک دیده شده است.
مرکز اطلاع رسانی ضمن دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات اشخاص آنها را گزارش نموده و برای امور مربوطه اش ارسال می نماید و ضمن پیگیری و دریافت نتیجه، آن را برای شخصی که تماس گرفته اطلاع می نماید. اهم فعالیتهای این واحد: پاسخ به سوالات مشتریان که عبارتند از: