اطلاعیه قطعی برق در برخی از مناطق اردل

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، به اطلاع مردم روستا‌های منطقه دیناران، روگر و روستا‌های آبسرده، کاوند و بالد می‌رساند با توجه به بهینه سازی شبکه‌های برق رسانی امروز  سه شنبه ۱۴ تیر از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶:۳۰ فرایند قطعی برق در روستا‌های مذکور و اراضی کشاورزی اعمال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد.

صرافی ارز دیجیتال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه برق رسانی
شرکت توزیع نیروی برق

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار استان چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از امروز تا اواخر وقت روز چهارشنبه، وزش باد به نسبت شدید و نفوذ گرد و غبار سطح استان را فرا می‌گیرد. – اخبار استانها –

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: از امروز تا اواخر وقت روز چهارشنبه، وزش باد به نسبت شدید و نفوذ گرد و غبار سطح استان را فرا می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کاهش دید و کاهش کیفیت هوا برای استان پیش‌بینی می‌شود، گفت: همچنین به علت وزش باد به نسبت شدید، احتمال خیزش گرد و خاک به صورت محلی برای این استان انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این نفوذ گرد و غبار و وزش باد، برای شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، بن، سامان، فارسان، کیار، کوهرنگ، اردل، لردگان و خانمیرزا پیش‌بینی می‌شود.

چراغ‌پور با اشاره به هشدار زرد هواشناسی استان در این خصوص، افزود: لازم است افراد آسیب‌پذیر، کودکان و سالمندان در این مدت از تردد غیرضرور اجتناب کنند، همچنین سازه‌های سبک و تبلیغاتی به جهت وزش باد به نسبت شدید، مستحکم شوند.

نفس‌ها در کاشان به شماره افتاده / جای خالی دستگاه پایش گرد و غبار محسوس استطوفان و گرد و خاک در منطقه سیستان تداوم داردمنشاء ریزگردهای استان البرز مشخص شد

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تحکیم تاسیسات گلخانه‌ای ضرورت دارد، همچنین لازم است از سم‌پاشی و محلول‌پاشی محصولات کشاورزی در این مدت به خصوص ساعات بعدازظهر پرهیز شود.

انتهای پیام/7540

اطلاعیه قطعی برق در برخی از مناطق اردل

دکمه بازگشت به بالا