قیمت طلا و سکه امروز 5 مرداد 1401

به گزارش صدای ایران، امروز چهارشنبه 5 مرداد 1401 قیمت طلا به شرح زیر است:

 

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۷۱۷ (یک هزار و هفتصد و هفده) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۳۵۳,۶۰۰ (یک میلیون و سیصد و پنجاه و سه هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.

۲ درصدی داشته است.
قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۲۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵,۸۵۹,۰۰۰ (پنج میلیون و هشتصد و پنجاه و نه هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به 14,838,000 (چهارده میلیون و هشتصد و سی و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۱۵ درصدی داشته است.
 

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۸,۲۳۰,۰۰۰ (هشت میلیون و دویست و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۲ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۱۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵,۲۳۰,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و سی هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۳,۰۴۵,۰۰۰ (سه میلیون و چهل و پنج هزار) تومان قیمت خورد.

صرافی ارز دیجیتال

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه امروز
رسید که نسبت به روز قبل
درصدی داشته
طلا ۱۸ عیار
کاهش ۰

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ربع سکه بهار آزادی امروز سه شنبه چهارم مرداد ماه ۱۴۰۱

فرارو- قیمت ربع سکه بهار آزادی امروز سه شنبه چهارم مرداد ۱۴۰۱ نسبت به آخرین نرخ روز دوشنبه افزایش یافت و در نیمه اول معاملات امروز پنج میلیون و ۲۲۰ هزار تومان بود. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز به یک میلیون و ۳۶۳ هزار تومان رسید.

قیمت سکه امامی امروز سه شنبه چهارم مرداد ۱۴۰۱ نسبت به روز دوشنبه افزایش یافت و ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش رسید. هر قطعه سکه طرح قدیم در نیمه اول معاملات امروز ۱۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد. سکه گرمی امروز سه میلیون و ۲۰ هزار تومان بود.

به گزارش فرارو، هر ربع سکه بهار آزادی در روز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ یعنی یک هفته گذشته پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و یک ماه پیش هم پنج میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود. با توجه به نرخ امروز ربع سکه، هر ربع سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته ۲۰ هزار تومان افزایش یافته و نسبت به ماه گذشته ۳۰ هزار تومان کاهش داشته است.

قیمت ربع سکه بهار آزادی طی یک هفته اخیر

سه شنبه 28 تیر چهارشنبه 29 تیر پنجشنبه 30 تیر شنبه یکم مرداد یکشنبه دوم مرداد دوشنبه سوم مرداد امروز چهارم مرداد
پنج میلیون و 200 هزار تومان پنج میلیون و 150 هزار تومان پنج میلیون و 100 هزار تومان پنج میلیون و 200 هزار تومان پنج میلیون و 250 هزار تومان پنج میلیون و 150 هزار تومان پنج میلیون و 220 هزار تومان

قیمت طلا و سکه امروز 5 مرداد 1401

دکمه بازگشت به بالا