قزوین میزبان اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان

خبرگزاری آریا-نخستین مرحله اردو‌های آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بانوان برای حضور در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی در قزوین برپا می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از فدراسیون وزنه برداری، کادر فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان اسامی 10 ورزشکار را برای حضور در نخستین اردوی تیم ملی اعلام کرد.
این اردو زیرنظر معصومه سادات بابایی به عنوان سرمربی از 19 تیر به میزبانی قزوین برپا می‌شود و سه هفته ادامه دارد.

وزنه برداران دعوت شده به اردوی تیم ملی بانوان:
سیده الهام حسینی (لرستان)، ابریشم ارجمندخواه (تهران)، فروغ یونسی (بوشهر)، شینا امانی (کردستان)، الهه رزاقی (زنجان)، فاطمه یوسفی (فارس)، فاطمه کشاورز (فارس)، پوپک بسامی (تهران)، سیده زهرا حسینی (مازندران) و فاطمه حسن پور (مازندران). صرافی ارز دیجیتال

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزنه برداری
تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه قلم مهر افتتاح شد

نمایشگاه گروهی از آثار خوشنویسی بانوانِ هنرمند در فرهنگسرای گلستان برپا شد. – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه آثارخوشنویسی”قلم مهر”با حضور استاد غلامحسین امیرخانی رئیس انجمن خوشنویسان ایران، محمدحسین ساکت و عارف براتی در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: امروز بعد از 50 سال، خوشنویسی بانوان به ثمر نشسته است؛ 50 سال پیش کلاس خوشنویسی فقط نستعلیق بود و کلاس‌های ثلث و شکسته نبود. استاد کابلی یک تنه 50 سال با همت و تلاش خود کلاس‌های خوشنویسی را راه انداخت و عزت بخشید و به ثمر رساند. همچنین انتشارات انجمن خوشنویسان که در این راه بسیار مثمر ثمر بوده است، چرا که با درآمدی که از این انتشارات داشتیم می‌توانستیم هر سال همایش سراسری برگزار کنیم. انجمن خوشنویسان ایران به عنوان یک سازمان مردم نهاد در حدود 73 سال، بیش از هر جای دیگری تولید معرفت کرده است. 

در بخش دیگر این برنامه محمدحسین ساکت گفت: در اصفهان بانوان خطیب بسیاری داشتیم که از قرن چهارم تا هفتم بیشترین کارایی را در دانش داشتند؛ اگر اکنون می‌شنویم که حدود هزار و اندی بانوی خوشنویس داریم نباید تعجب کنیم که از هنرمندان ایرانی این چنین برمی‌آید و انتظار داریم که این خیل استادان بانو بتوانند که بر افتخارات و بالندگی‌های خوشنویسی بی‌افزایند.اگر خوشنویسی این تأثیر را نداشته باشد که در انسان‌ها اخلاق را بدمد، آن هنر هیچ ارزشی ندارد.  باید در راه هنر، آرامش و شکیبایی داشت چرا که خود هنر این ویژگی را دارد. 

عارف براتی مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان گفت: نمایشگاه قلم مهر به بانوان خوشنویس اختصاص دارد که در این خصوص هرچه بیشتر صحبت شود بهتر است. در مورد بانوان باید بگویم که از چند جهت باید آنها را ستود، چراکه هم عهده‌دار زندگی هستند، هم عهده‌دار وظیفه آفرینش هستند، هم‌ عهده‌دار مادری و تربیت و هنرمند خوشنویس نیز هستند.

وی اضافه کرد: من با اجازه اساتید می‌خواهم اسم 24 بانوی فوق‌ممتاز خوشنویسی را بیان کنم، چرا که این بانوان افتخار و کارنامه انجمن خوشنویسان هستند. بانوان الهه خاتمی، صغری حسینی، فریده حکیم پور، راضیه فولادی سپهر، زهره رئیس الساداتی، شهناز ملکی، فاطمه وصال، فرشته شکاری، مینا بهدادفر، اظهار الشرکاء، زهره عباسی، مرضیه صدیقی، فاطمه محمد کرمی، سمیه ناطقی، فاطمه مقیمی، مریم سادات موسوی، مریم امام وردی، مریم خیام نکویی، شهربانو نجفی، هیلدا خدر، فاطمه کاظمی، گوهر همایی‌مقدم، عذرا عبدالله‌پور و الهام میرطلایی 24 استاد بانوی خوشنویس هستند.

شفاه: مریلا زارعی و بهروز شعیبی با اعتقاد در “هناس” بازی کردند/ کسی نمی‌تواند هنرمندان فیلم‌های انقلابی را از سینما حذف کند + فیلم

انتهای پیام/ 

قزوین میزبان اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان

دکمه بازگشت به بالا