دجورجی:عملکرد ایران تحسین برانگیز است

سرمربی والیبال ایتالیا گفت: در زمانی که در امتیازات عقب هستند به بازی خود ادامه می‌دهند. این روحیه تحسین برانگیز است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ فردیناندو دجورجی پس از پیروزی 3 بر یک شاگردانش برابر ملی‌پوشان والیبال کشورمان در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اظهار داشت: مسابقه سختی بود.

دیروز هم گفتم که امروز با تیم خوب ایران بازی می‌کنیم. این تیم مقابل لهستان عملکرد خوبی داشت و در این تیم دو یا سه بازیکن وجود دارند که هم سرویس‌های خیلی خوبی می‌زنند و هم خیلی خوب دفاع می‌کنند. امروز هم این بازیکنان عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا افزود: والیبال ایران همانند ایتالیا از تیم جوانی بهره می‌برد. البته ایوان زایتسف در تیم ایتالیا از این قاعده مستثنی است ولی سایر بازیکنان جوان و کم تجربه هستند.

دی جورجی در ادامه به عملکرد خوب همتای ایرانی خود پرداخت و گفت: سرمربی تیم ملی والیبال ایران عملکرد بسیار خوبی را در این مسابقات داشته است. تیم او بسیار جوان است اما در عین حال بسیار خوب والیبال بازی می‌کند. حتی در زمانی که در امتیازات عقب هستند به بازی خود ادامه می‌دهند. این روحیه تحسین برانگیز است.

تیم‌های ایران و ایتالیا در سومین روز هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در شهر گدانسک به مصاف یکدیگر رفتند و مردان والیبال ایران سه بر یک نتیجه را به ایتالیا واگذار کرد.

مردان والیبال ایران ساعت 19 و 30 دقیقه روز جمعه 17 تیرماه در یازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف اسلوونی می‌روند.

 

انتهای پیام/

صرافی ارز دیجیتال

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: والیبال
تیم ملی والیبال ایران
دجورجی
والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌های والیبال| دی‌جورجی: سرمربی ایران عملکرد بسیار خوبی دارد/ ایران جوان است اما خیلی خوب بازی می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فردیناندو دی‌جورجی پس از پیروزی شاگردانش برابر ملی‌پوشان والیبال کشورمان اظهار کرد: مسابقه سختی بود. دیروز هم گفتم که امروز با تیم خوب ایران بازی می‌کنیم. این تیم مقابل لهستان عملکرد خوبی داشت و در این تیم دو یا سه بازیکن وجود دارند که هم سرویس‌های خیلی خوبی می‌زنند و هم خیلی خوب دفاع می‌کنند. امروز هم این بازیکنان عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: والیبال ایران همانند ایتالیا از تیم جوانی بهره می‌برد؛ البته ایوان زایتسف در تیم ایتالیا از این قاعده مستثنی است ولی سایر بازیکنان جوان و کم تجربه هستند.

دی جورجی در ادامه به عملکرد خوب همتای ایرانی خود پرداخت و گفت: فکر می‌کنم سرمربی تیم ملی والیبال ایران عملکرد بسیار خوبی را در این مسابقات داشته است. تیم او بسیار جوان است اما در عین حال بسیار خوب والیبال بازی می‌کند. حتی در زمانی که در امتیازات عقب هستند به بازی خود ادامه می‌دهند. این روحیه تحسین برانگیز است.

تیم‌های ایران و ایتالیا در سومین روز هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در شهر گدانسک به مصاف یکدیگر رفتند و مردان والیبال ایران سه بر یک نتیجه را به ایتالیا واگذار کرد.

مردان والیبال ایران ساعت 19 و 30 دقیقه روز جمعه 17 تیرماه در یازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف اسلوونی می‌روند.

انتهای پیام/

دجورجی:عملکرد ایران تحسین برانگیز است

دکمه بازگشت به بالا