صفحه نخست روزنامه‌ها – سه‌شنبه ۲۱ تیر

مسکن در راه‌مانده، ائتلاف در شن‌زار، پایان عصر اسکوچیچ، تزریق دوز چهارم واکسن کرونا و  جزو مهم‌ترین موضوعاتی هستند که عناوین صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور را به خود اختصاص دادند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها.

صرافی ارز دیجیتال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های کشور
باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های استانی – شنبه ۱۷ تیر

روزنامه دیار پاکان با انتخاب تیتر “غول خفته بیدار شد” نوشت:مراجعه روزانه ۷۰۰ نفر افراد مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز درمانی مازندران در سایه عادی انگاری اقشار مردم نشان می‌دهد که سویه اومیکرون بعد از مد‌ها افول این روز‌ها دوباره نفسی چاق کرد تا لباس آبی کرونایی را از تن جغرافیای مازندران درآورده، شنل قرمز را جایگزین کند.

روزنامه باختر با انتخاب تیتر “خبر‌های خوشی در راه است” از سفر رئیس جمهور به کرمانشاه خبر داد.

روزنامه خراسان رضوی با انتخاب تیتر “هندوانه؛ شیرین برای مشتری، تلخ برای کشاورز” گزارشی در باره مشکلات افزایش هزینه حمل و دستمزد کارگر که برداشت هندوانه ازمزارع تایباد وجوین را با نبود صرفه اقتصادی مواجه کرده است نوشت.

روزنامه بامداد جنوب با انتخاب تیتر”وقتی گشت زنی در مند ماموریتی مرگبار می‌شود” از صدور پیگیری قضائی عامل تیراندازی به محیط بانان بوشهری خبر داد.

روزنامه  های خبرشمال با تیتر “توسعه رشت با شهرداران یک ساله“، خبر جنوب با انتخاب تیتر”کوپن از شرق کشور آفتابی شد“، نصف جهان با انتخاب تیتر “پلیس اصفهان علیه دور دور” از جمله عناوین تیتر‌های روزنامه‌هایی هستند که امروز منتشر شده اند.

در ادامه دیگر روزنامه های منتشر شده را با عناوین و تیترهای مختلف می توانید امروز در سایت استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

صفحه نخست روزنامه‌ها – سه‌شنبه ۲۱ تیر

دکمه بازگشت به بالا