ترافیک سنگین در جاده کرج چالوس

سرهنگ رضا گودرزی اظهار داشت: این بار ترافیکی در خط جنوبی جاده کرج – چالوس از تونل ۱۸ آزادراه تهران – شمال تا  نساء سنگین و از میدان امیر کبیر تا ادران نیمه سنگین است .

وی اضافه کرد: وضعیت ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران – کرج – قزوین پرحجم اما روان گزارش شده است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

منبع: ایرنا

صرافی ارز دیجیتال

منبع: فردا

کلیدواژه: ترافیک سنگین
جاده کرج چالوس

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور چالوس شمال به جنوب ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد با توجه به تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محدوده‌های نسا و مرزن‌آباد برقرار است.

هم اکنون ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر و در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده تونل شماره یک، همچنین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند و آزادراه تهران – پردیس محدوده تونل شماره سه گزارش شده است.

در محور قدیم تهران – بومهن محدوده پل جاجرود نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

در آزادراه قزوین – رشت تردد روان به صورت رفت و برگشت گزارش شده است.

با توجه به تعطیلات ابتدای هفته آینده محدودیت ترافیکی در برخی محورهای شمالی از روز گذشته تا اواسط هفته آینده در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5533188

ترافیک سنگین در جاده کرج چالوس

دکمه بازگشت به بالا