صلیب سرخ به ۱۱ زندان بزرگ در افغانستان کمک غذایی کرد

صلیب سرخ اعلام کرد که برای ۱۱ زندان بزرگ افغانستان به صورت ماهانه مواد غذایی تهیه کرده و در اختیار زندانیان قرار می‌دهد.

صلیب سرخ از کمک غذایی این سازمان به زندانیان افغانستانی خبر داد. 

لوسین گریستین، سخنگوی صلیب سرخ در توئیتی نوشت: صلیب سرخ با مقامات طالبان برای فراهم کردن شرایط انسانی و عزتمندانه زندانیان در افغانستان همکاری می‌کند.

 

سخنگوی صلیب سرخ گفت: در حال حاضر صلیب سرخ به صورت ماهانه برای ۱۱ زندان بزرگ افغانستان که ۹۰ درصد جمعیت زندانیان را تشکیل می‌دهد مواد غذایی تهیه می‌کند.

پیش از این صلیب سرخ اعلام کرد بود که به ۴۰۰ زندانی در فاریاب مواد بهداشتی توزیع کرده و این اقدام را در سایر زندان‌های افغانستان نیز انجام خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان صرافی ارز دیجیتال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان
زندانیان
صلیب سرخ
صلیب سرخ

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردبیر خبرگزاری قوه‌قضاییه به دروغ اینترنشنال درباره اعتصاب زندانیان

به گزارش قدس آنلاین، محمد فراهان سردبیر خبرگزاری قوه قضاییه در توییتی در واکنش به اظهارات شبکه اینترنشنال مبنی بر توهین دادستان تهران به زندانیان اهل سنت و اعتصاب زندانیان نوشت: ‏دادستان تهران با ۱۱۵ قاضی رفته زندان رجایی شهر و به مشکلات زندانیها رسیدگی کردند. اینترنشنال و رفقا که از بهبود شرایط زندان‌ها عصبانی هستند خبر جعل کردن که دادستان به تعدادی از زندانیهای اهل سنت توهین کرده. قبلا هم خبر زده بودن پسر ۴ ساله صالحی استخدام یک شرکت پتروشیمی شده!

انتهای پیام/

صلیب سرخ به ۱۱ زندان بزرگ در افغانستان کمک غذایی کرد

دکمه بازگشت به بالا