روز ششم از زندگی مهران احمدی را ببنید+فیلم

تیزری از ” روز ششم ” فیلم جدید حجت قاسم زاده اصل منتشر شدم. من سیامکم ، نه بلوف میزنم، نه بد قولی میکنم، نه کلاه سرم میره !

انتهای پیام//

.

صرافی ارز دیجیتال

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما
مهران احمدی
روز ششم

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ٣ مورد آتش سوزی پوشش گیاهی در مهاباد

رحمان احمدی گفت: طی تماس تلفنی از سوی شهروندان با سامانەی ١٢۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی پوشش گیاهی در مناطق گمرک پایین، باغ اسماعیل آقا و در روستای تکانلوجه اعلام شده که همکاران سازمان آتش نشانی برای اطفای حریق بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی می گوید بیشترین علت آتش‌سوزی، سهل‌انگاری و بی احتیاطی شهروندان است و پرتاب ته سیگار در بوته و علفزار، ایجاد شعله، از بین بردن علف هرز از طریق آتش، سوزاندن ته‌مانده محصولات کشاورزی و رها کردن بطری‌های شیشه‌ای و قوطی‌های فلزی براق در طبیعت، از مهمترین عواملی هستند که به شیوع آتش در محیط زیست دامن می‌زنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی مهاباد می گوید شهروندان از روشن کردن آتش در علفزار‌های حاشیه جاده‌ها، جنگل و پارک‌ها خودداری کنند و شهروندان هنگام روشن کردن آتش قبل از ترک محل از خاموش شدن آن اطمینان حاصل کرده و هیچ گاه خاکستر‌های آن را بدون اطمینان از خاموش شدن کامل (به وسیله آب یا دفن نمودن با خاک) رها نکنند.

احمدی می گوید با توجه به افزایش دمای هوا و احتمال وقوع آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌ها، از شهروندان خواهشمندم با همکاری لازم تا جای ممکن از بروز خسارات مالی و جانی در این خصوص پیشگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

روز ششم از زندگی مهران احمدی را ببنید+فیلم

دکمه بازگشت به بالا