میراسماعیلی: دوست دارم مربی ایرانی هدایت تیم ملی فوتبال را برعهده بگیرد؛ خبرهای خوبی از جودو در راه است

به گزارش قدس آنلاین؛ آرش میراسماعیلی که برای دیدار با «رضا درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در محل فدراسیون فوتبال حاضر شده بود در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: قراری با مدیرعامل پرسپولیس داشتم که ایشان اعلام کرد در فدراسیون است. نمیدانستم روز پایانی ثبت نام است و مجبور شدم در این محل با او دیدار کنم.

وی افزود: امیدوارم فوتبال به سروسامانی برسد چراکه همه مردم استرس دارند و ما نیز امیدواریم تیم ملی در جام‌جهانی نتیجه خوبی بگیرد.

باید انتظارات به حق باشد چراکه حریفان قدرتمندی در جام‌جهانی فوتبال داریم. امیدوارم فوتبال ایران نتیجه خوب بگیرد، درست است جودویی هستم اما به فوتبال علاقه دارم و نزدیک جام‌جهانی که می‌شود همه دوست داریم تیم ملی را در اوج ببینیم.

میراسماعیلی در پاسخ به این سوال که اگر رئیس فدراسیون فوتبال بود از مربی خارجی استفاده می‌کرد یا داخلی؟ گفت: هیچ وقت این نفرین را نکنید که رئیس فدراسیون فوتبال شوم (با خنده). ریاست این فدراسیون بسیار سخت است چراکه طرفداران بسیار زیادی دارد و هر فردی رئیس شود، مسیر دشواری پیش‌رو دارد. به عنوان یک فرد عادی که به فوتبال علاقه دارم، نظرم استفاده از مربی ایرانی است.

وی در پاسخ به این سوال که در جودو کمربند آبی را می‌پسندد یا قرمز  گفت: انتخاب من کمربند سبز است.

میراسماعیلی در مورد اینکه گفته می‌شود حل شدن مشکل جودو ایرانی موقتی است، توضیح داد: از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک بابت مذاکراتی که در لوزان داشتند تشکر می کنم. ما نیز مذاکرات زیادی داشتم و رئیس فدراسیون جهانی طی نامه‌ای حضور تیم ما در بازی‌های کشورهای اسلامی را بلامانع دانست.

رئیس فدراسیون جودو تصریح کرد: سربسته می‌گویم اتفاقات خوبی در پیش است، چون افرادی در داخل سنگ اندازی می کنند. باعث تاسف است که از داخل تلاش می‌کردند در بازی‌های قونیه شرکت نکنیم. صادقان می گویم در بازی‌های آسیایی و مسابقات سهمیه المپیک با شرایطی خاص شرکت خواهیم کرد و اگر دوستان منتقد اجازه بدهند و صبر کنند تا چند روز آینده خبرهای خوبی خواهند شنید.

منبع: ایرنا

صرافی ارز دیجیتال

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آرش میراسماعیلی
تیم ملی فوتبال ایران
رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مجلس به تغییر اسکوچیچ و احتمال حضور سرمربی جدید/ زارع: کی‌روش مجانی هم بیاید قبول نمی‌کنیم‌

به گزارش خبرگزاری فارس، رحیم زارع درباره موضع مجلس شورای اسلامی فوتبال نسبت به تغییر سرمربی تیم ملی اظهار داشت: ما کم‌هزینه ترین و راحت‌ترین صعود را داشتیم. امتیازات بالایی هم در مقدماتی جام جهانی گرفته ایم. اگر به سمت کارلوس کی‌روش برویم، عقب‌گرد بزرگی داشته‌ایم. او از کلمبیا اخراج شد و با مصر نتیجه نگرفت. اگر از این‌ها بگذریم نیز او صبر نداشت و به خاطر طلبش از ما شکایت کرد‌. البته حقش است شکایت کند و حقش را بگیرد اما نه از کشوری که هشت سال همه پای کار او بودند. 

وی افزود: به وزیر، مربیان، بازیکنان و رئیس فدراسیون بی‌احترامی کرد‌. دودستگی و اختلاف ایجاد کرد. کی‌روش با هزینه بسیار بالا تیم ما را به جام جهانی برد. اکنون زمان نداریم که بخواهیم فکر مربی جدید باشیم. اگر می‌خواهیم مربی جدید بیاوریم باید یک مربی ایرانی مثل علی دایی را بیاوریم. یا خداداد عزیزی و همکاران‌شان که برای ما عزت آفریدند که در تاریخ فیفا ثبت شد. 

رئیس کمیته فوتبال مجلس اضافه کرد: امروز دیگر فدراسیون فوتبال ما نباید دنبال این کارها برود بلکه باید خودش با اقتدار تصمیم بگیرد‌. کی‌روش حتی به خبرنگاران ما توهین کرده و اجازه نداد از برند ایرانی استفاده کنیم. بلکه با آل اشپورت قرارداد بست‌. امروز والیبال ما مقتدرانه نتیجه گرفت. کی‌روش با کلمبیا نتیجه خوبی نگرفت و با مصر که دور قبل به جام جهانی رسید، به جام جهانی نرسید. چه گلی بر سر این دو کشور زد؟ از این دو کشور اخراج شد. او اگر بخواهد مجانی هم بیاید ما نباید قبول کنیم‌. 

زارع در گفت و گو با برنامه شب‌های فوتبالی، افزود: ۱۱ سال است در کمیته فوتبال مجلس هستم‌ و سه دور با او جلسه داشتم. اگر هم مجانی بیاید وسط مسابقات دست ما را در حنا می‌گذارد و به تفکرات قبلی‌اش بازمی‌گردد. دیدید که رئیس فدراسیون در زمان کی‌روش جرات نداشت اظهارنظر کند. اگر در آرشیو صدا و سیما هم نگاه کنید می‌بینید در نشستی که با رئیس فدراسیون داشتیم به او گفتیم عزت ایرانی را زیر سوال نبر و مقتدرانه با کی‌روش برخورد کن. 

وی افزود: اکنون زمان آوردن سرمربی جدید نیست. اسکوچیچ راحت‌ترین و سریع‌ترین صعود تیم ملی به جام جهانی را رقم زد‌. اگر می‌خواهیم مربی جدید بیاوریم باید در دنیا درجه یک باشد. امروز دیگر بازیکن‌سالاری نیست که بازیکن بگوید کی‌روش بیاید. بازیکنی که قلبش برای ایران می‌تپد، فقط باید بازی خودش را کند. فدراسیون هم باید مقتدرانه عمل کند. در فاصله چهار ماه تا جام جهانی هیچ تیمی سرمربی اش را تغییر نمی‌دهد. 

انتهای پیام/

میراسماعیلی: دوست دارم مربی ایرانی هدایت تیم ملی فوتبال را برعهده بگیرد؛ خبرهای خوبی از جودو در راه است

دکمه بازگشت به بالا