۲ کودک بر اثر ریزش آوار ناشی از بارندگی در زاهدان جان‌ باختند

ابراهیم شهریاری، اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۴:۰۶ ظهر امروز چهارشنبه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و در کمترین زمان ممکن دو تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان، بلافاصله پس از رسیدن عملیات آواربرداری را آغاز که متاسفانه پس از آواربرداری پیکر بی جان دو کودک را خارج کردند.

شهریاری، تصریح کرد: در این حادثه پدر خانواده مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

برچسب‌ها آتش نشانی سیستان و بلوچستان زاهدان صرافی ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی
سیستان و بلوچستان
زاهدان
آتش نشانی
سیستان و بلوچستان
زاهدان

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارگی سیم شبکه برق و فوت یک شهروند در زاهدان

مدیر امور برق زاهدان گفت: باد و باران شدید امروز در این شهرستان موجب فشار آوردن درخت مجاور شبکه برق و به دنبال آن سیم پارگی شبکه و فوت یک شهروند شد. – اخبار استانها –

سعید مهرآمیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهداناظهار داشت: امروز با توجه به باد و بارندگی بسیار شدیدی که در زاهدان ایجاد شد در یکی از مناطق این شهر به دلیل شکستن شاخه‌های یک درخت که مجاور سیم انتقال برق قرار داشت این حادثه رقم خورد.

مدیر امور برق ناحیه دو زاهدان در ادامه گفت: افزایش باد و شدت بارندگی به حدی بوده که شاخه‌های این درخت کامل روی خط انتقال برق خمیده شده و در نهایت با شکستن شاخه‌ها کابل فشار قوی انتقال هم قطع و به سطح زمین افتاده که به دلیل بارندگی و خیس بودن سطح خیابان این حادثه اتفاق افتاده است.

فعالیت گمرک “ریمدان” سیستان و بلوچستان رسماً آغاز شد

73 درصد حجم سدهای سیستان و بلوچستان آماده کنترل سیلاب‌های احتمالی استافزایش 369درصدی بارندگی سیستان و بلوچستان در پی فعالیت “مونسون”/ نعمتی که در نبود زیرساخت به نقمت تبدیل می‌شود

وی ادامه داد: پارگی سیم شبکه برق، یکی از اتفاقات خطرناک در زمان ناپایداری شرایط جوی در هر منطقه بوده که لزوم اطلاع‌رسانی سریع توسط شهروندان و عدم نزدیک شدن به شبکه برق در مدیریت شرایط و جلوگیری از بروز حادثه بسیار مهم است.

 

انتهای پیام/393/ی

۲ کودک بر اثر ریزش آوار ناشی از بارندگی در زاهدان جان‌ باختند

دکمه بازگشت به بالا