پرسپولیس از ملوان عذرخواهی کرد

باشگاه پرسپولیس در ارتباط با بازی دوستانه با ملوان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای، نسبت لغو دیدار دوستانه تیمش برابر ملوان واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است: امروز و طی خبری رسمی از سوی باشگاه پرسپولیس، شایعه لغو دیدار دوستانه با ملوان تکذیب شد.

‌ در این خبر به این موضوع اشاره شد که سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان پرافتخار پرسپولیس شایسته خداحافظی در یک بازی رسمی با یک باشگاه بزرگ خارجی است. بدیهی است در بیان این واقعیت که برای خداحافظی سیدجلال حسینی، بازی با «تیم بزرگ خارجی» فراهم نشد، کوچک شمردن تیم ملوان یا بی‌احترامی به این تیم و جایگاهش مدنظر نبوده است.
گواه این ادعا نیز آن است که اتفاقا در جمله نخست آن خبر آمده: «برنامه‌ریزی‌ها برای انجام یک بازی خداحافظی مناسب و در شأن سیدجلال حسینی در حال انجام است».
در کمال احترام برای باشگاه بزرگ ملوان که در بازگشت به لیگ برتر نیز به عنوان نخستین باشگاه به آنها تبریک گفتیم، اظهار می‌داریم، فارغ از برگزاری یا عدم برگزاری این بازی دوستانه، اگر خبر اعلامی از سوی باشگاه پرسپولیس باعث رنجش خاطر این باشگاه و هوادارانش شده، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال پرسپولیس ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ، سید جلال حسینی صرافی ارز دیجیتال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی
سید جلال حسینی
باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی خداحافظی «سیدجلال» طبق برنامه انجام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، بعد از خداحافظی سید جلال حسینی از دنیای فوتبال، قرار بود که یک دیدار دوستانه برای کاپیتان سال‌های اخیر سرخپوشان برگزار شود اما بعد از قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر عنوان شد که این بازی دوستانه با ملوان لغو شده است.

حالا باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای را در این مورد به شرح زیر صادر کرد:برنامه‌ریزی‌ها برای انجام یک بازی خداحافظی مناسب و در شأن سیدجلال حسینی در حال انجام است. هرچند سیدجلال حسینی آنقدر بزرگ است که بهتر بود بازی خداحافظی‌اش در مقابل یک تیم بزرگ خارجی انجام می‌شد اما به دلیل کمبود زمان و در پیش بودن مسابقات لیگ برتر این امکان وجود نداشت.بازی تدارکاتی با ملوان ۱۴ مرداد در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد و شایعه لغو این بازی صحت ندارد.

حسینی با پایان دوران فوتبالی، به کادر فنی سرخپوشان اضافه شده است.

منبع: ایرنا

پرسپولیس از ملوان عذرخواهی کرد

دکمه بازگشت به بالا