ریچارلیسون دومین خرید گران قیمت تاریخ تاتنهام

ریچارلیسون پس از تانگوی اندومبله به گران ترین خرید تاریخ تاتنهام تبدیل شد.

ریچارلیسون، مهاجم 25 ساله برزیلی در انتقالی به ارزش 60 میلیون پوند راهی تاتنهام شد.

طرفداری | به گزارش اسکای اسپورت، انتقال ریچارلیسون از اورتون به تاتنهام با مبلغ 60 میلیون پوند، این بازیکن را به دومین خرید گران قیمت تاریخ اسپرز تبدیل کرد.

در رده نخست تانگوی اندومبله قرار دارد که در سال 2019 با مبلغ 63 میلیون پوند از باشگاه لیون به تاتنهام منتقل شد. اختلاف اندومبله و ریچارلیسون با نفرات بعدی قابل توجه است. در رده سوم کریستین رومرو قرار دارد که در سال 2022 از آتالانتا به تاتنهام پیوست. در رده های چهارم تا ششم نیز داوینسون سانچز، ایو بیسوما و سرخیو رگیلون با مبلغ انتقال به ترتیب 38.4، 35 و 32 میلیون پوند قرار گرفته اند.

اخبار داغ 

حمایت استقلالی ها از وریا غفوری با کلید واژه “کاپیتان” اعتراض امید عالیشاه به قانون سقف قرارداد؛ معیشت ما در گرو همین چند سالی است که بازی می‌ کنیم رفتن هم زمان لواندوفسکی و ژاوی به رستورانی در ایبیزا / عکس رافینیا | ساعت های تعیین کننده برای مشخص شدن مقصد وینگر لیدزیونایتد صرافی ارز دیجیتال

منبع: طرفداری

کلیدواژه:
میلیون پوند

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریچارلیسون به تاتنهام پیوست

مهاجم برزیلی اورتون با عقد قراردادی رسما شاگرد آنتونیو کونته در تاتنهام شد.

به گزارش ایسنا، باشگاه فوتبال تاتنهام انگلیس خبر از جذب ریچارلیسون، مهاجم فصل گذشته اورتون داد. تاتنهامی‌ها با مبلغ ۵۰ میلیون یورو به همراه ۱۰ میلیون پاداش، این مهاجم برزیلی را از گودیسون پارک به خدمت گرفتند.

او که سابقه بازی برای واتفورد را هم دارد، تاکنون ۳۶ بازی ملی برای برزیل انجام داده و به احتمال زیاد یکی از شاگردان تیته در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. این مهاجم چهارمین خرید تاتنهام پس از بن فاستر، بیسوما و ایوان پرشیچ است و به احتمال زیاد به زودی خبر پیوستن کلمنت لنگله به جمع شاگردان کونته رسمی خواهد شد.

انتهای پیام

ریچارلیسون دومین خرید گران قیمت تاریخ تاتنهام

دکمه بازگشت به بالا