آماده باش کامل جمعیت هلال احمر شادگان برای سیلاب‌های احتمالی

عبدالعنی امیدی گفت: تیم‌های امداد و نجات هلال احمر این شهرستان جهت امدادرسانی به حوادث احتمالی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

او می گوید: به دنبال هشدار‌های هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال وقوع سیلاب در مناطق مختلف شهرستان تیم‌های امدادی هلال احمر با تجهیزات کامل جهت مقابله با هرگونه حادثه غیر مترقبه‌ای در آماده باش کامل هستند.

امیدی گفت: نیرو‌های امدادی شادگان با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر طغیان رودخانه‌ها به حالت آماده باش هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان در پایان گفت: باتوکل به خداوند منان و در نظر گرفتن احتمالات و آمادگی نیرو‌های امدادی شهرستان امیدواریم که به سلامت از این بلایای طبیعی عبور کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز صرافی ارز دیجیتال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر
سیلاب
هلال احمر
آماده باش

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تیم های هلال احمر کرمان/ امدادرسانی به 7 خانواده در ارزوئیه

ایسنا/کرمان معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش تیم های امدادی این جمعیت در شهرستان های جنوبی، شرق و غرب استان خبر داد و گفت: در شهرستان ارزوئیه 7 خانواده متاثر از بارندگی های اخیر امدادرسانی شدند.

محمد امیرخانی امروز پنجم مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی هشدارهای اخیر سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استانداری نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در سراسر استان کرمان در حال آماده باش هستند.

وی با اشاره به امدادرسانی هلال احمر به 7 خانواده متاثر از بارندگی های اخیر افزود: با توجه به شدت بارش ها تا کنون انبارهای امدادی شهرستان های منوجان، کهنوج، جیرفت، عنبرآباد، قلعه گنج، ریگان، بم، سیرجان، شهربابک و بردسیر تقویت و شارژ شدند.

معاون هلال احمر استان کرمان در ادامه به مفقود شدن یک زن در شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و گفت: 3 تیم جستجو و نجات جمعیت هلال احمر با همراهی نیروهای بسیج از شب گذشته (سه شنبه مورخ 4 مردادماه جاری) در پی جستجوی این مفقودی بودند.

وی با اشاره به پیدا شدن این مفقودی در لحظاتی پیش خاطرنشان کرد: روز گذشته یک زن و شوهر چوپان در روستای عباس آباد قبل از شدت یافتن بارندگی ها در طوفان شدید گرفتار می شوند که زن چوپان مفقود شده بود.

انتهای پیام

آماده باش کامل جمعیت هلال احمر شادگان برای سیلاب‌های احتمالی

دکمه بازگشت به بالا