رونالدو می‌خواهد منچستریونایتد را ترک کند

گزارش‌ها حامی از آن است که کریستیانو رونالدو از باشگاه منچستریونایتد درخواست کرده در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب اجازه جدایی‌اش را صادر کنند.

نشریه‌های «تایمز» و «اکسپرس» مدعی شدند، تنها یک سال پس از بازگشت به منچستریونایتد از یوونتوس، با وجود به ثمر رساندن ۲۴ در فصل گذشته، رونالدو به خروج از اولدترافورد در تابستان ۲۰۲۲ می‌اندیشد.

رونالدو در ۳۷ سالگی بهترین بازیکن شیاطین‌سرخ بوده و اریک تن‌هاخ هم خواهان ماندن اوست، ولی بازی نکردن در لیگ قهرمانان اروپا چیزی است که کریستیانو را برای ماندن دچار تردید کرده. او ۱۹ سال است که در لیگ قهرمانان حضور داشته و با ۱۴۰ گل بهترین گلزن تاریخ رقابت‌ها به شمار می‌رود.

پیش از این شایعه حضور رونالدو در تیم‌هایی مثل بایرن‌مونیخ، چلسی، اسپورتینگ‌لیسبون و حتی اینترمیامی منتشر شده بود.

منبع: خبرورزشی

صرافی ارز دیجیتال

منبع: فرارو

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو
منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«آخرین اخبار ایران و جهان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «آخرین اخبار ایران و جهان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو در آستانه بازگشت به ایتالیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از بازیکنان سابق آ اس رم، در ادعایی بزرگ می‌گوید این باشگاه ایتالیایی در تلاش برای جذب کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد است و او ممکن است هفته آینده در شهر رم حاضر شده و رسما پیراهن جالوروسی را به تن کند.

این در حالی است که اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تا این لحظه چندین بار تاکید کرده که رونالدو یکی از ستون‌های برنامه او برای شیاطین سرخ است و قرار نیست امسال اولدترافورد را ترک کند اما ادعای این بازیکن سابق رم آنقدر بزرگ است که در صورت محقق شدن، بزرگترین بمب خبری نقل و انتقالات امسال لقب خواهد گرفت.

آنجلو دی‌لیویو، بازیکن سابق رم، در گفت‌وگویی با رادیوی ایتالیایی رته‌اسپورت، این ادعای بزرگ را مطرح کرد.

این بازیکن سابق رم در مصاحبه خود گفت:” من از منابع مختلف نزدیک به باشگاه می‌دانم که رم در تلاش برای جذب کریستیانو رونالدو است و 7 جولای یعنی پنج شنبه هفته آینده ممکن است روز اعلام خبر جذب او باشد”.

دی‌لیویو در ادامه گفت:” من اخیرا خیلی اتفاقی با یکی از دوستانم که در یک شبکه تلویزیونی کار می‌کند صحبت می‌کردم. او به من گفت چند روز پیش شاهد شام خوردن رونالدو با رئیس یک باشگاه مهم بوده. بازار نقل و انتقالات این روزها واقعا جذاب است و در این بازار هر اتفاقی، ممکن است. فارغ از این، من از یک منبع مطلع و موثق که دوست من است شنیده‌ام که رم قصد دارد هر طور شده و به هر قیمتی کریستیانو را جذب کند. جزئیات مالی هنوز مشخص نیست ولی این را می‌دانم که رونالدو قطعا یونایتد را ترک می‌کند”.

256 251

کد خبر 1646659

رونالدو می‌خواهد منچستریونایتد را ترک کند

دکمه بازگشت به بالا